آخرین ایستگاه،شهادت

اگر مسافر این راهی ، بین راه نگه نمیداریم تا آخرین ایستگاه

آخرین ایستگاه،شهادت

اگر مسافر این راهی ، بین راه نگه نمیداریم تا آخرین ایستگاه

آخرین ایستگاه،شهادت

شهدا رفتند تا حقیقت را به ما نشان دهند،اما ما هنوز در جست و جوی حقیقتیم.
شهدا چون فرشتگانی عاشق راه حق و حقیقت را پیمودند و به دیداره حق شتافتند و آسمانی شدند.
جایشان خالیست.
راهشان پر رهرو باد.
در آرزوی شهادت و عاشقان شهدایم.

تشنگی شرط شهادت است
و
تشنه کامی زینت آن

سید مرتضی آوینی

پیوندها

خدا یا نامه ام رو به دست امام حسین برسون

سلام امام حسین مهربون...

من دختری کوچک هستم.

پدرم جانباز موجی است...الآن که دارم برای شما نامه مینویسم پدرم خوابیده آرومه آرومه.

وقتایی که خوابه میام کنارش و باهاش حرف میزنم...

امام حسین شنیدم رقیه کوچولوت به آسمون ها رفته میخوام بهتون بگم...

من حاضرم دختر شما بشم...

به جاش حال بابام رو خوب کنیدفاز شما خواهش میکنم.میدونم که مهربونید امام حسین

 

 

 

 

یه حرف کوچیک:اگر بالا نمی رویم لا اقل سیبس باشیم که در افتادن اندیشه ای را بالا برد...

  • عاشق شهادت (محتسب)

نامه

نظرات (۱)

  • علی کربلایی
  • سلام
    خسته نباشی پسته خوبی بود
    به بلاگ هم خوش اومدی
    و خسته نباشی بعد یک سال پشت کنکوری انشاءالله داشنگاه خوب و مورد نظر خودتون و همچین رشته
    پاسخ:
    سلام
    ممنون.حالا تا 12مرداد فقط دعا میکنیم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">