آخرین ایستگاه،شهادت

اگر مسافر این راهی ، بین راه نگه نمیداریم تا آخرین ایستگاه

آخرین ایستگاه،شهادت

اگر مسافر این راهی ، بین راه نگه نمیداریم تا آخرین ایستگاه

آخرین ایستگاه،شهادت

شهدا رفتند تا حقیقت را به ما نشان دهند،اما ما هنوز در جست و جوی حقیقتیم.
شهدا چون فرشتگانی عاشق راه حق و حقیقت را پیمودند و به دیداره حق شتافتند و آسمانی شدند.
جایشان خالیست.
راهشان پر رهرو باد.
در آرزوی شهادت و عاشقان شهدایم.

تشنگی شرط شهادت است
و
تشنه کامی زینت آن

سید مرتضی آوینی

پیوندها

آرزوی گریه

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵ ب.ظ

به غبار حرم کرببلایت سوگند

دوست دارم که شبی در حرمت گریه کنم

  • عاشق شهادت (محتسب)

امام حسین

کربلا

نظرات (۱۹)

عالی مثل همیشه
پاسخ:
ممنون
من و آدینه
و انتظاری که می چکد
از چشم های دوخته به جاده!
اللهم الرزقنا...
پاسخ:
الهی آمین
ما نمی توانیم چشممان را ببندیم و نسبت به مصیبت های دنیای اسلام و تجاوز دشمنان اسلام،ساکت بنشینیم.
این ملت سرباز اسلام است.
مقام معظم رهبری(ره)
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام
    خدا قوتـــــــــــ
    یعنی میشه یه بار دیگه ببینمتــــــــ آقا؟
    حاج خانوم (همسفرکربـــــ بلا)گفت:بیا 2شهریور بریم کربـــــ بلا!
    گفتم :ماه محرم دعا کن جور بشه کربــــــ بلا!
    خدایا روزی همه کن عتباتــــــ !
    یازهرا کربـــــ بلا انشاالله
    پاسخ:
    انشاالله :)
  • نازنین روانبخش
  • سلام

    ممنون ک بهم سر زدید

    این مدت خیلی اینترنت دسترسی نداشتم نتونستم ب موقع جواب محبت هاتونو بدم

    ان شا الله زائر اقا بشید ب حق خودشون ... نمیدونم قبلا حرم رفتید یا نه ... اما گریه کردن تو حرم خیلی میچسبه ... وااااااای ... قسمت تون بشه ایشالله ... قسمت مون بشه ایشالله ...

    ما رو هم دعا بفرمایید

    در پناه مولا

    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    بله یک بار رفتم موافقم باهاتون گریه کردن توی حرم یه حال دیگه ای داره، یه جور دیگه به آدم میچسبه.
    انشاالله که روزی همه آرزو مندان بشه زیارت آقا
    ما که خیلی بی تابیم
    یا علی...
    کربلا قبله عشق است خدا می داند

    دیدنش آرزوی ماست ، خدا میداند ...
  • عاطفه دهقانی
  • چه عکس زیبایی و چه شعر زیبایی
    باز هوای حرمت حرمت آرزوست
    وقتی از آیت الله بهجت پرسیدند آقا کجاست؟

    ایشان جواب دادند: "آقا در قلب های شماست،مواظب باشید بیرونش نکنید!"
    مانند طفل دربه دری گریه میکنم

    مثل گدای پشت دری گریه می کنم

    اشک مرا زمان گدایی ندیده اند

    این بار چون تو می گذری گریه میکنم

    حالا که بین این همه مردم زیادی ام

    از این به بعد یک نفری گریه میکنم

    حتی اگر مرا بزنی قول میدهم

    با آب و تاب بیشتری گریه میکنم

    تبیه تو حواس مرا جمع میکند

    من سالهاست ز خیره سری گریه میکنم

    بار مرا کسی نخریده تو میخری

    بار مرا بخر نخری گریه میکنم

    از چند جا شکسته پرم ای شکسته بند

    از غصه ی شکسته پری گریه میکنم

    این روزها به درد قیامت نمیخورد

    دارم برای این سپری گریه میکنم

    آقا نیامد و دل ما همچنان شکست

    از پای سفره ی سحری گریه میکنم

    جان همان که زائر بابا نشد یه بار

    یک کربلا ببر نبری گریه میکنم
    پاسخ:
    جان همان که زائر بابا نشد یه بار
    یک کربلا ببر نبری گریه می کنم :(
    به غبار حرم کرببلایت سوگند
    دوست دارم که شبی در حرمت گریه کنم ...
  • جا مانده....
  • حرف دل خیلی ها است این پست...


    الهم ارزقنا...

    پاسخ:
    شهادت فی سبیلک
    طناب را به گردنم انداختند... گفتند: آخرین آرزویت..گفتم: دیدار یار
    گفتند: خسته است تا صبح طناب بافته.........
  • رها پاک سرشت
  • اللهم الرزقنا....
    اول کربلا بعد شهادت
    پاسخ:
    انشا الله
    همه گفتند:
    بخشش از بزرگان است،
    من بخشیدم و هیچ کس نگفت
    چقدر بزرگ شدى
    همه گفتند:
    بلد نبودى حقت را بگیرى …!...
    آی که اون گریه ها چه حالی داد و چه حالی میده :(
    بی قرارم...

    ــــــــــــــــــــــــــ
    دل دمادم می زند . . .

    پاسخ:
    یا حسین
    در هوایت بی قرارم...
    پاسخ:
    یا حسین
    سلام وارادت وممنون از لطف واظهار محبت شما...با افتخار تمام لینک شدید وامیدوارم خیلی خدمت برسیم.....
    پاسخ:
    سلام
    انشا الله :)
    دلمان دوباره هوایی شد...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">