آخرین ایستگاه،شهادت

اگر مسافر این راهی ، بین راه نگه نمیداریم تا آخرین ایستگاه

آخرین ایستگاه،شهادت

اگر مسافر این راهی ، بین راه نگه نمیداریم تا آخرین ایستگاه

آخرین ایستگاه،شهادت

شهدا رفتند تا حقیقت را به ما نشان دهند،اما ما هنوز در جست و جوی حقیقتیم.
شهدا چون فرشتگانی عاشق راه حق و حقیقت را پیمودند و به دیداره حق شتافتند و آسمانی شدند.
جایشان خالیست.
راهشان پر رهرو باد.
در آرزوی شهادت و عاشقان شهدایم.

تشنگی شرط شهادت است
و
تشنه کامی زینت آن

سید مرتضی آوینی

پیوندها

از دعای بعد از نماز غافل نشوید

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۸ ب.ظ

نکته ای ناب از مرحوم آیت الله مجتهدی:

 

هیچ دعایی را کوچک نشمارید، شاید استجابت در همان دعا باشد. بعد از هر نمازی دست خود را بلند کن و حاجت از خدا بخواه.

هر کس بعد از نماز یک دعا پیش خدا محل دارد که حاجت بگیرد، آن وقت بلند می شود و می رود. تا نماز خود را خواندی بلند نشو برو، تعقیبات بخوان. همان طور که بادبادک بدون دنباله بالا نمی رود، نماز هم بدون تعقیب بالا نمی رود.

بعد از نماز حتما تعقیبات بخوان. بنشین در خانه ی خدا و گدایی کن و حاجت بخواه. شاید همین امشب دعایت گرفت.

انسان باید در گدایی از خدا سماجت کند. خود خدا می فرماید:" ادعونی استجب لکم " شما بخوانید مرا من دعایتان را مستجاب می کنم.

 

منبع: طریق وصل

  • عاشق شهادت (محتسب)

دعا

آیت الله مجتهدی

نماز

خدا

نظرات (۱۴)

سستی کوفیان رقم میزند
صلح را برای حسن
قتلگاه را برای حسین
و هر روز از خودت بپرس
سستی ما چه رقم زده است
برای امام زمان!
سلام بزرگوار
بروزم ، با توضیحاتی در رابطه با نام وبلاگم .
حضور شما باعث خوشحالیم میشه .
التماس دعا دارم .
پاسخ:
سلام
چشم حتما میام
محتاجیم به دعا
یا علی...
  • ₪ بنـتـ الـهـدی₪
  • استجب لکم...
    سلام علیکم
    استفاده کردم عالی بود
    در روایت داریم که چه بسا دعای یهودی که در حق خودش مستجاب نشود اما برای دیگران به استجابت برسد.
    خوشحال می شوم به بنده هم هرازگاهی سر بزنید
    در این ایام آخری ماه مبارک ،
    التماس دعا..یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    چشم
    محتاجیم به دعا
  • خانم چادری
  • انشالله خدا خودش حال و هوای دعاکردن و گدایی درخونه اش رو به ما عنایت کنه.
    دستِ خودمون باشه که غافلِ غافلیم... (خودم رو عرض میکنم)
    پاسخ:
    الهی آمین
    * خدایا ، من هم می توانم تو را داشته باشم ، چگونه؟
    .
    به دلیل وبلاگ ارزشیتان لینک شدید .
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    یا علی...
  • طلبه امروزی
  • سلام
    با مطلب " تحلیل ماجرای فدک " بروز هستم . بحثی تاریخی و عقلی در زمینه فدک . فدک زمینی بود که پیامبر به حضرت زهرا س بخشید و خلیفه دوم آن را غصب کرد .
    سلام
    از احضورتون ممنون
    ان شاءالله اگه قسمتم زیارت سید الشهدا علیه السلام شد ، نائب الزیارتون هستم
    التماس دعا.. یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    محتاجیم به دعا
    یا علی...
    در مسجد عشق رفته بودم به نماز
    گفتند اذان بگو من از او گفتم
    داخل که شدم به نام آهو گفتم
    با اشک وضو گرفته یا هو گفتم
    بادبادک بدون بند ...
    نمازامون که همینجوری نماز نیست !تاهم تموم میشه میدوییم به دنیامون برسیم غافل ازینکه دنیا و اخرتمون شاید با نوافل ودعاهای بعد نماز حل شه..
    ان شاالله عامل باشیم
    پاسخ:
    الهی آمین
    گر گدا کاهل بود تقصیر صاحبخانه چیست ...
  • امیررضا :دی
  • سلام حاجی
    این عهدنامت منو ...

    با اجازه استفاده میکنم!!!
    پاسخ:
    سلام
    قابل شما رو نداره :)  هرچی خواستی بردار با ذکر یک صلوات
    یا علی...
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    قلمتان مستدام..
    التماس دعا..

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    پاسخ:
    سلام محتاجیم به دعا
    یا علی...
  • فقط برای او که خواهد آمد
  • توی سنگر کوچک کمین حوصله مان سر رفته بود. همان طور که تنگاتنگ و روبه روی هم نشسته بودیم زانو هایمان به هم چسبیده بود گفتم: گل یا پوچ؟
    لبخند زد سرش را تکان داد. هسته های آلبالو توی قوطی کمپوت را نشان دادم گفتم:اول تو سخت مشغول بازی بودیم بیشتر من برنده بودم تا او که خمپاره شصت با نامردی تمام کنار سنگر نشست.دود و خاک که رفت حمید سرش را به گونی سنگر گذاشته بود موهایش روی صورتش کشیده شده بود. گریان دستانش را در دست گرفتم انگشتانش باز شد رمز برنده شدنم را فهمیدم. کف هردو دستش هسته آلبالویی بود. من بازنده بودم، او برنده نهایی.
    پاسخ:
    ما همه بازنده ایم...
    یا علی...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">