آخرین ایستگاه،شهادت

اگر مسافر این راهی ، بین راه نگه نمیداریم تا آخرین ایستگاه

آخرین ایستگاه،شهادت

اگر مسافر این راهی ، بین راه نگه نمیداریم تا آخرین ایستگاه

آخرین ایستگاه،شهادت

شهدا رفتند تا حقیقت را به ما نشان دهند،اما ما هنوز در جست و جوی حقیقتیم.
شهدا چون فرشتگانی عاشق راه حق و حقیقت را پیمودند و به دیداره حق شتافتند و آسمانی شدند.
جایشان خالیست.
راهشان پر رهرو باد.
در آرزوی شهادت و عاشقان شهدایم.

تشنگی شرط شهادت است
و
تشنه کامی زینت آن

سید مرتضی آوینی

پیوندها

بهشت، جایتان خالی...

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۴۸ ب.ظ

سلام علیکم

 

بر سر خاکم اگر آهوی تو گریه کند

از تمام جـگرم بانگ رضــــا برخیـزد

 

جای همه ی شما خوبان خالی. برای کربلای همه دعا کردم :)

خدا رو شکر توی این همه شلوغی آقا امام رضا دست ما رو گرفت و دست ما هم به ضریح آقا رسید هم به پنجره فولاد (البته بدون هل دادن)

نزدیک میلاد آقا هم که بود، هی خادما حرم رو نظافت می کردن و منم هی دعاشون میکردم و توی دلم میگفتم خوشا به سعادتشان.

اونجا بود که از آقا خواستم بزاره منم خادمش بشم

خلاصه خیلی دوست داشتیم میلاد آقا هم اونجا باشیم ولی نشد... :(

وسطای سفر هم یه خبر بهم رسید که دیگه رو پا بند نبودم. دلم می خواست زود برم حرم از آقا تشکر کنم

خبر خیلی خوبی بود، خبر قبولی دانشگاه، یه دانشگاه روزانه تو شهر خودمون تهران :)

یا امام رضا ممنونتم :)

انشاالله که ثواب این زیارت رو برای خودمون نگه داریم و ذخیره آخرتمون باشه

 

گویند رئوف آل طاهاست رضا

آئینۀ حق نمای دل هاست رضا

جان هاست به رونمای او قربانی

زیرا که قرار و جان زهراست رضا

 

عید همگی مبارک

یا علی...

  • عاشق شهادت (محتسب)

خاطرات

امام رضا

نظرات (۲۶)

  • محدثه نیک سرشت
  • سلام علیکم.
    عید شما هم مبارک!

    التماس دعا.
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا
    یا علی...
  • رها پاک سرشت
  • ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯼ ﻧﮕﻔﺘﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﻡ؛


    ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﺁﻗﺎ؛


    ﺁﻣﺪﻡ ﺑﺎﺯ ﺩﺭﺩ ﺩﻝ ﺑﮑﻨﻢ؛


    ﮐﻔﺘﺮ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺕ ﻣﻨﻢ ﺁﻗﺎ ...
    سلام علیکم
    زیارت قبول
    پس منتظر کربلا هستما!!
    الحمدلله! خیلی خوبه!
    چه رشته ای؟؟
    پاسخ:
    بله منتظر باشید
    ما هم هستیم
    یکی از زیر شاخه های روانشناسی :)
    بگو چی قبول شدی ؟
    آفرین بر تو
    هیچی بهتر از این نیست که دانشگاه قبول شدی
    با اون ریشای یکی درمیونت دل امام زمان رو شاد کردی
    باورت میشه تویِ ریش یکی در میون تونستی همچین کاری کنی
    آفرین
    پاسخ:
    از کجا معلوم ریشای من یکی در میونه؟؟
    اصلا از کجا معلوم من ریش داشته باشم؟؟   :)
    یه رشته ی خدا پسند :)
    عید بر شما هم مبارک
    انشاالله قسمت شه بریم مشهد
    یا علی ابن موسی الرضا
    پاسخ:
    انشاالله
    سلام خوبم ممنون
    خدا نکنه
    نه بابا کی شکست خورده !!!!!!!!!
    ماخ
    یا علی
    پاسخ:
    :)
    یا علی...
    زیارتتان قبول
    پاسخ:
    ممنون
    سلام

    زیارت قبول...

    میلاد بر شما مبارک.

    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    بر شما هم مبارک
    یا علی...
    سلام،
    ممنون که سرزدی!
    ما نفهمیدیم،اینجا وب سایته یا وبلاگ!!؟؟؟
    گفتید لینک شدم!؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    هردوشه
    آره لینکید. با اسم قبلیتون
    سلام گلم مرسی خوش گذشت آخه من از خانوادم دورم شش ماه بود ندهده بودمشون خو باید یک ماه برم سفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر دیگه :)
    پاسخ:
    سلام
    چه بد
    چرا دورید؟؟
    سلام
    زیارت قبول
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    تبریک میگم آفرین.
    منم دانشگاه قبول شدم!
    .
    .
    .
    .
    نمیخواین تبریک بگین(:
    حالا چه رشته ای قبول شدین؟
    پاسخ:
    سلام
    تبریک میگم :)))
    حالا کدوم دانشگاه؟؟؟
    منم یکی از زیر شاخه های روان شناسی قبول شدم
    سلام مخلص دوست گلمون هم هستیم. خدانگهدار
    پاسخ:
    سلام
    ما کوچیک شماییم
    یا علی...
    زیارت قبول
    بهتون تبریک میگم دانشجوشدن رو!
    اونم زیر شاخه های روان شناسی ....
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام
    خداقوتــــــــــ
    زیارت قبووول
    کربــــــ بلاانشاالله
    بعــــد میــــلــاد رضــــا سینه من بی تاب است
    عکس گنــبد وسط صحن دو چشمم قاب است
    ای خــوش آن کس که جـواز سفرش امضا شد
    عـــرفـــــه کــــربـبــلا در "حـــــرم اربـــاب" است
    http://bayanbox.ir/id/86320624103091634
    التماس دعا
    یازهرا کربـــــ بلاانشاالله
    پاسخ:
    سلام
    شعر خیلی قشنگی بود
    ممنون از نظرتون
    کربلا انشاالله
    یا علی...
    عید شما هم مبارک
    اجرتون با حضرت زهرا(س)
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    سلام.
    عیدتون مبارک....
    چه عیدی خوبی از آقا گرفتید... مبارک باشه!!
    إنشاءالله در سنگر علم نیز پبروز باشید.

    التماس دعا،
    یا علی.
    پاسخ:
    سلام
    انشاالله
    دعا کنید اگه شد تا تهش برم
    یا علی...
  • محمد حسین عباسی
  • سلام
    خوشا به سعادتتون.
    موفق باشید در درسهاتون....
    پاسخ:
    سلام
    انشاالله زیارت قسمت همه بشه چند باره
    ممنون
    یا علی٫٫٫
    سلام ممنونم

    بروزم ومنتظر
    پاسخ:
    سلام
    چشم
    السلام ای درد و درمانٍ رضا

    السلام ای وصلۀ جانٍ رضا



    تا مرا از تو یاد مى‏آید
    به لبم یا جواد مى‏آید

    گر جنون را به غیر، میلى نیست
    جز دل ما مزار لیلى نیست

    حرز تو کار ساز و بنده اسیر
    مددى یا جواد دستم گیر

    «لا اله» از تو مى‏شود « الا»
    که تو وجه اللهى و نور خدا

    چون دلت را کریم مى‏دانم
    کرمت را قدیم مى‏دانم

    این جواد و على است افتاده
    آن حسین و رضاست جان داده


    به خدا با خداتر از موسی
    بی عصا می گذشتی از دریا

    با خداوند هم کلام شدی
    علت بُهت خاص و عام شدی

    «کودکی هایتان بزرگی بود»
    در همان کودکی امام شدی
    **
    رزق و روزی شعر دست شماست
    تا نفس هست زیر دِیْن توایم

    تا جهان هست و تا نفس باقی است
    ما فقط محو کاظمین توایم

    من به لطف نگاهت ای باران
    سوی مشهد زیاد می آیم


    دست بر روی سینه هر بار از
    سمت باب الجواد می آیم


    پیشاپیش شهادت یکی یک دانه اما م الرئوف ابن الرضا محمد بن علی بن موسی الرضا علیه السلام بر شما و عموم شیعیان حضرتش تسلیت باد............
    یاعلی..........
    پاسخ:
    سلام
    تشکر بابت کامنت زیبایتان
    یا علی٫٫٫
    گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟

    گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟

    گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟

    گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟

    گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟

    گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟
    زیارت قبول....کاش زیارت آقا نصیب منم بشه آخه دلم بد هوای آقا رو کرده....دعا کنید....
    پاسخ:
    سلام
    انشاالله که نصیب همه ی آرزو مندان بشه :)
    یا علی٫٫٫
  • ... خادم الزهرا
  • سلام
    یادش بخیر اون رضا هرکی میرفت حرم آقا جواز شهادتشو میگرفت
    همه میفهمیدن که شهید میشه...
  • محمدرضا یک دانشجو...
  • سلام
    اعلام نتایج مسابقه شماره 3
    و
    مسابقه ی شماره 4
    با ما همراه باشید
    ممنون

    تو با کدام باد می روی؟!

    چه ابر تیره ای گرفته سینه ی تو را؟!

    که با هزار سال بارش شبانه روز هم،

    دل تو وا نمی شود...
    سلام خدا قوت..
    محتاج دعای خیرتان..
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    محتاجیم به دعا
    یا علی...
    سلام عرض شد.
    به به زیارت قبول زائر حضرت سلطان.
    میبینم که به جرگه دانشجویان پیوستید ، شیرینی ما فراموش نشه لطفا !!
    پیش ما نمیاید دیگه عایا؟
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    میام انشاالله :)
    یا علی...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">